Wij doen er alles aan om onze cliënten tevreden te houden. Door uw waardering, klacht en/of compliment verbeteren wij onze dienstverlening continue.
Compliment
Wilt u uw waardering uiten voor een medewerker of de organisatie? Dit kunt u persoonlijk doen of via de beschikbare contactopties. Wij sturen uw bericht graag door naar de medewerker.
Klacht
Laat u ons gerust weten als u u niet geheel tevreden bent. Wij kijken graag samen met u naar een oplossing. U kunt ook de externe vertrouwenspersoon van het LSR om advies of ondersteuning vragen.
Klik hier als u onze Informatiefolder Indienen klacht wilt raadplegen.
Klachten functionaris
Is het gesprek met Zorgplatform Geranós niet bevredigend? Dan heeft Geranós als lid van de brancheorganisatie SPOT een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze RMI-mediator neemt de klacht in ontvangst, informeert over de klachtenregeling en bemiddelt bij de afwikkeling van de klacht. Meer informatie is te vinden op onze website en die van SPOT over de Wkkgz Klachtenregeling SPOT en het Reglement Geschilleninstantie Zorggeschil.