Ons aanbod

Bij Zorgplatform Geranós werken wij met kleine teams, zodat u niet iedere keer een nieuwe zorgverlener krijgt. Hiernaast heeft u een vast aanspreekpunt als u kantoor belt. De lijnen zijn kort, waardoor wij snel en efficiënt kunnen werken. Daarnaast werken wij heel flexibel. Zo kunt u makkelijk uw zorgvraag wijzigen. Ook zit u niet vast aan een maandenlange opzegtermijn. Bij Zorgplatform Geranós kunt u met 48 uur uw zorg opzeggen.

1

Vaststellen wensen en zorg

2

In gang zetten zorg

3

Optimale afstemming

Allereerst bespreken wij samen met u de zorg die u nodig heeft en uw wensen daarbij. Dit kan zowel telefonisch, op kantoor of als u er prijs op stelt ook bij u thuis. Zo’n oriënterend gesprek is kosteloos en geheel vrijblijvend. Indien u voor Zorgplatform Geranós kiest helpen wij u vervolgens verder bij het nemen van de noodzakelijke vervolgstappen zoals het aanvragen van een indicatie e.d.

In de meeste gevallen kunnen wij snel de door u gewenste zorg realiseren. Ook als Zorgplatform Geranós geen uitkomst kan bieden helpen wij u graag verder.

Wij gaan uit van uw zorgvraag en selecteren vervolgens die zorgverleners die daarbij het beste matchen. Op deze wijze proberen wij tot een goede afstemming te komen.

Passende zorg

In een oriënterend gesprek bekijken wij samen met u hoe de zorg het beste vorm kan worden gegeven. Daarbij kijken we o.a. naar de deskundigheid die nodig is, de wensen die u heeft en hoe de zorg het beste kan aansluiten bij uw levenswijze.

Juiste afstemming

Wij werken met een grote verscheidenheid aan ervaren zorgverleners. Dit stelt ons in staat om die zorgverleners te selecteren die het beste aansluiten bij uw levensstijl en zorgvraag. Ieder persoon is immers anders.

Zorgvormen

Flexibiliteit

Veelal zal de zorg door de tijd heen veranderen. Wat de situatie ook is, wij zullen er voor zorgen dat de zorg op ieder moment passend blijft. Vanuit uw kant kunt u de gewenste zorg makkelijk bijstellen of beëindigen.

Complimenten of klachten

Wij doen er alles aan om onze cliënten tevreden te houden. Door uw waardering, klacht en/of compliment verbeteren wij onze dienstverlening continue.

Compliment
Wilt u uw waardering uiten voor een medewerker of de organisatie? Dit kunt u persoonlijk doen of via de beschikbare contactopties. Wij sturen uw bericht graag door naar de medewerker. 

Klacht
Laat u ons gerust weten als u u niet geheel tevreden bent. Wij kijken graag samen met u naar een oplossing. U kunt ook de externe vertrouwenspersoon van het LSR om advies of ondersteuning vragen.
Klik 
hier als u onze Informatiefolder Indienen klacht wilt raadplegen.

Klachten functionaris
Is het gesprek met Zorgplatform Geranós niet bevredigend? Dan heeft Geranós als lid van de brancheorganisatie SPOT een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze RMI-mediator neemt de klacht in ontvangst, informeert over de klachtenregeling en bemiddelt bij de afwikkeling van de klacht. Meer informatie is te vinden op onze website en die van 
SPOT over de Wkkgz Klachtenregeling SPOT en het Reglement Geschilleninstantie Zorggeschil.

Contact

Heeft u vragen over onze zorgverlening, neem dan contact met ons op per telefoon, e-mail of via het contactformulier hiernaast.

030 687 70 55

info@geranos.nl

Boerhaaveweg 23
3402MN IJsselstein